Sotsiaalkindlustusameti iseteeninduses on nüüdsest võimalik nõustamistele aegu broneerida
Sotsiaalkindlustusamet on koostöös Tervise ja Heaolu infosüsteemide Keskusega (TEHIK) broneerimissüsteemi, mis toob riigi teenused inimesele lähemale.
Sotsiaalkindlustusameti e-teeninduse juhi Mona Sõukandi sõnul saab tänaseks broneerida aegu mitmele eri teenusele.„Need on lasteabi, sealhulgas viipekeeles, lastemaja ja perelepituse nõustamised ning lapsendaja- ja hooldusperede esmavestlus. Kui varasemalt tuli teenuse saamiseks eelnevalt aeg e-kirja või telefoni teel kokku leppida, mis oli aeganõudvam, siis uus broneerimissüsteem muudab selle protsessi inimese jaoks lihtsamaks ning mugavamaks.“
Olenevalt teenuse eripärast saab kohtuda kas füüsiliselt või video vahendusel aga ka telefoni teel vesteldes.
Ühe täiendusena saab iseteeninduses broneerida aegu ka sotsiaalkindlustusameti klienditeenindajate juurde, et saada nõu pensioni, peretoetuste või puude raskusastme taotlemise kohta. Niisamuti abistab klienditeenindaja inimest taotluste täitmisel.
„Uus broneerimissüsteemi lahendus, mis ühendab sotsiaalkindlustusameti infosüsteemi (SKAIS) ja sotsiaaltöötajatele mõeldud süsteemi (STAR), toob kõikidele osapooltele juurde väärtuslikku aega. See aeg, mis varem kulus ühise aja leidmisele, on nüüd võimalik kasutada abivajajatele toetuste ja teenuste pakkumiseks,“ lisab Sõukand.
Selle aasta jooksul on sotsiaalkindlustusameti iseteeninduskeskkonda külastatud juba üle miljoni korra.